Πάπι ταμ



Παμ πάπι ταμ πάπι ταμ
έλα λίγο να σε δω
πάπι ταμ πάπι ταμ
κι έχω τόσα να σου πω
πάπι ταμ πάπι ταμ
να κρυφτείς και να σε βρω
πάπι ταμ πάπι ταμ
πια παιχνίδι είν’ η ζωή
πάπι ταμ πάπι ταμ
μια εδώ και μια εκεί
πάπι ταμ πάπι ταμ
όλα αλλάζουν μια στιγμή
πάπι ταμ πάπι ταμ
πάπι ταμ θα σ’ αγαπάω πάντα.


Παμ πάπι ταμ πάπι ταμ
κι όπως κάθομαι εδώ
πάπι ταμ πάπι ταμ
την ζωή μου αναπολώ
πάπι ταμ πάπι ταμ
πόσο αγάπησα κι εγώ
πάπι ταμ πάπι ταμ
νέα μέρα θα φανεί
πάπι ταμ πάπι ταμ
θα `ναι μέρα γιορτινή
πάπι ταμ πάπι ταμ
γιατί θα `σαι εσύ εκεί
πάπι ταμ πάπι ταμ
πάπι ταμ θα σ’ αγαπάω πάντα.

Παμ πάπι ταμ πάπι ταμ
σε μια χώρα έναν καιρό
πάπι ταμ πάπι ταμ
μια ματιά στον ουρανό
πάπι ταμ πάπι ταμ
σβήνει κάθε σου καημό
πάπι ταμ πάπι ταμ
αχ και να `σουνα εδώ
πάπι ταμ πάπι ταμ
να σε δω και να χαθώ
πάπι ταμ πάπι ταμ
σ’ έναν τόπο αληθινό
πάπι ταμ πάπι ταμ
πάπι ταμ θα σ’ αγαπάω πάντα.

Δε μου κρύφτηκες, 
δεν σου κρύφτηκα.
Δε μ’ αρνήθηκες, 
δεν σ’ αρνήθηκα.
Δε νικήθηκες, 
δε νικήθηκα
μα μιλάω κι εγώ.

Παμ πάπι ταμ πάπι ταμ
έλα λίγο να σε δω
πάπι ταμ πάπι ταμ
κι έχω τόσα να σου πω
πάπι ταμ πάπι ταμ
να κρυφτείς και να σε βρω
πάπι ταμ πάπι ταμ
πια παιχνίδι είν’ η ζωή
πάπι ταμ πάπι ταμ
μια εδώ και μια εκεί
πάπι ταμ πάπι ταμ
όλα αλλάζουν μια στιγμή
πάπι ταμ πάπι ταμ
πάπι ταμ θα σ’ αγαπάω πάντα.

Παμ πάπι ταμ πάπι ταμ
σε μια χώρα έναν καιρό
πάπι ταμ πάπι ταμ
μια ματιά στον ουρανό
πάπι ταμ πάπι ταμ
σβήνει κάθε σου καημό
πάπι ταμ πάπι ταμ
αχ και να `σουνα εδώ
πάπι ταμ πάπι ταμ
να σε δω και να χαθώ
πάπι ταμ πάπι ταμ
σ’ έναν τόπο αληθινό
πάπι ταμ πάπι ταμ
θα σ’ αγαπάω πάντα.

Παμ πάπι ταμ πάπι ταμ.
Παμ πάπι ταμ πάπι ταμ.